ponedjeljak, 7. rujna 2009.

DOBRODOŠLICA

I vidite da nije tako lako biti pisac. Moje igrarije zadnjim postovima samo su bile uvid da mašta može krenuti neviđenim smjerovima. Koliko god ljudi da nastavi pričicu o Jurici, sve bi završile drugačije. Svatko od nas ima svoj dio djetinjstva. Ako ga uspije sačuvati u današnje vrijeme.
A da je to isuviše teško, složili bi se i pisci i ovakvi entuzijasti poput mene. Dok s jedne strane smatram da je Rowlingica bezrezervno zaradila svaku lipu svojim knjigama, stvorivši svijet do najmanjeg detalja, gdje podjednako obožavaš i pozitivne i negativne likove (ko ne bi volio mračnog Severusa Snapea), sa druge strane već mi se povraća od hajke na novu knjigu Nives Celzijus. Ali tko sam ja da sudim. Ako nemaš ime, nemaš ništa. Bar ne u ovoj državi.
Svojom bajkom o Travuški sam kucala na mnoga vrata i iza svakih je stajalo isto : remek-djelo za koje nemamo novaca. Zanimljivo. Zar nije lakše reći da kriteriji nisu zadovoljeni? A onda Danijela Martinović "napiše" slikovnicu od petnaest rečenica i to sa svojom prijateljicom, i država se digne na noge. Ima li i jedna naša zvijezda koja nije napisala knjigu? Koje ministarstvo to financira? Koje prezime da si uzmem? Sanader? Mamić? Gotovac? To otvara vrata.
Zato vam na ovom blogu želim novu dobrodošlicu. Svima sa krivim prezimenom i predivnim riječima. Pisat ćemo za nas.

Nema komentara:

Objavi komentar